Tamara & Marco's rondreis Australie & city trip Dubai

Welkom op onze Reislog!

Het stond al jaren op onze ‘travel bucket list’ en dan gaat het er nu eindelijk van komen.

We gaan Down Under!!!

Vorig jaar rond deze tijd zijn we al zo langzaam aan met de voorbereidingen begonnen. Wat willen we gaan doen, zien en wanneer. Keuzes maken want hoe graag we dat ook willen, we zullen niet alles kunnen gaan zien. En dan de vluchten erbij zoeken om de reis rond te maken. Uiteraard in de loop van de tijd hier en daar nog wat aanpassen.Vervolgens de details uitwerken en de reis verder invullen. Ook deze vakantie staan er weer een paar spectaculaire dingen op de planning – the Sydney Bridge Climb om maar wat te noemen.....

Ben je ook benieuwd naar de andere avonturen die wij tegemoet gaan, reis dan gezellig met ons mee via deze reisblog. Dit is de plek om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwsfeiten van onze vakantie .Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Tamara en Marco

tamari en marco

Ik wil jullie een hele goede reis gaan wensen en veel vakantie plezier toewensen....
Zie graag de vakantieverhalen tegemoet.

Pieter & Nadia

Eindelijk is het dan zover, going Down Under!!
Hele goeie reis gewenst, laat de verhalen maar komen!
Groetjes xxx

Marika

Met z'n allen op blog vakantie. Ik kijk er nu al naar uit!

Groeties, en een heule fijne vakantie!!

Jo en Marielle

zonder zorgen om je vader gaan jullie eindelijk ervan genieten. Heel veel plezier en wij zien jullie verhalen en foto's tegemoet. Goede reis liefs van ons

Arnold

Fijn dat het door kan gaan. Heel veel plezier samen.

Nancy S

Fijne vakantie, safe travels, stay safe.
X

Anneke

Fijne vakantie!! ben nu al nieuwsgierig naar jullie foto's en verslagen????

Anneke

Ik bedoel natuurlijk verslagen met een ! ????

Theo

Spannende tijd voor vertrek en nu de spanning van Down-Under. Veel plezier en leuk om op de hoogte te blijven van jullie avonturen!

Elisa van Dijk

Hi Tamara, oh wat heerlijk, 6 weken geen klokje om, gezellig saampjes heel wat kilometers vreten, spanning en sensatie. ik ben zo benieuwd naar het duiken, de wandeling met de leeuwen (of waren het tijgers) het beklimmen van de brug en de boomtoppen. geweldige dingen allemaal. Ik ben er vanaf zondag ook even 5 dagen tussen uit en zal mijn telefoon niet vaak tussen het bikinislipje hebben zitten, maar dat maak ik dan wel goed als ik terug ben. gr.van Elisa